ایرانیان جهان
معرفي آخرين دستاوردهاي حوزه اپتيک و فوتونيک در دانشگاه تربيت مدرس
يکشنبه 10 بهمن 1395 - 4:36:45 PM
ايسنا
کنفرانس اپتيک و فوتونيک ايران به ابتکار انجمن اپتيک و فوتونيک ايران و با همکاري بيش از 250 موسسه صنعتي، دانشگاهي و مجامع علمي و تحقيقاتي داخل کشور به‌صورت سالانه در محل دانشگاه‌هاي ايران برگزار مي‌شود.

آشنايي متخصصان و پژوهشگران دانشگاهي و مراکز پژوهشي و صنعتي کشور با فعاليت يکديگر، مبادله اطلاعات و ايجاد ارتباط بين صنعتگران و پژوهشگران، آشنايي با آخرين دستاوردهاي علمي و فناوري در زمينه‌هاي گوناگون اپتيک و فوتونيک در کشور و تشکيل ميزگردهاي تخصصي از اهداف اين کنفرانس است.

بيست و سومين کنفرانس اُپتيک و فوتونيک و نهمين کنفرانس مهندسي و فناوري فوتونيک ايران با حمايت ستاد توسعه فناوري‌هاي ليزر، فوتونيک و ساختارهاي ميکروني معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري از 12 تا 14 بهمن‌ماه جاري در دانشگاه تربيت مدرس برگزار مي‌شود.

مقالات برتر براي چاپ به مجله بين‌المللي علمي-پژوهشي اپتيک و فوتونيک ايران معرفي مي‌شوند.

هدف از برگزاري اين رويداد آشنايي متخصصان و پژوهشگران دانشگاهي و مراکز پژوهش و صنعتي کشور با فعاليت‌هاي يکديگر و نيز مبادله اطلاعات و ايجاد ارتباط بين صنعتگران و پژوهشگران است.

آشنايي با آخرين دستاوردهاي علمي و فناوري در زمينه‌هاي گوناگون اپتيک و فوتونيک در کشور و همچنين  برگزاري ميزگردهاي تخصصي از ديگر اهداف برگزاري اين رويداد محسوب مي‌شود.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/3209/معرفي-آخرين-دستاوردهاي-حوزه-اپتيک-و-فوتونيک-در-دانشگاه-تربيت-مدرس
بستن   چاپ