ایرانیان جهان
ارائه بسته هاي خدماتي ويژه معلولان در شبکه موبايل تا پايان امسال
چهارشنبه 6 بهمن 1395 - 3:42:35 PM
ايرنا
نصراله جهانگرد در حاشيه اجلاس مشورتي حمايت از تدوين سياستها و برنامه هاي مرتبط با کاربرد فناوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي در توانمندسازي و آموزش توان خواهان با اعلام اين مطلب به خبرنگار علمي ايرنا گفت: بسته هاي خدماتي اختصاصي معلولان را با همکاري يونسکو و سازمان هايي که در اين زمينه کار مي کنند تهيه کرده ايم و قرار است در کميسيون رگولاتوري (کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات) طرح شود.
وي توضيح داد: رگولاتوري، تنظيم رويه ها و مقررات در فضاي ارائه خدمات و سرويس هاي حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات است و در تلاش هستيم هرچه سريعتر، اين بسته ها را آماده و ارائه کنيم.
به گفته معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، پس از تصويب موضوع در کميسيون رگولاتوري، همه اپراتورهاي کشور ملزم به ارائه اينگونه خدمات بر روي سيستم هاي خود خواهد بود.
وي خاطرنشان کرد: اين موضوع فعلا در مرحله کار کارشناسي است و از آنجا که همه بخشها از منظر توسعه امور خير، علاقمند به مشارکت هستند انتظار داريم تا پايان امسال، شاهد اجرايي شدن اين کار در راستاي مهارت افزايي و افزايش توانمندي افراد معلول و کم توان باشيم.
اجلاس مشورتي حمايت از تدوين سياستها و برنامه هاي مرتبط با کاربرد فناوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي در توانمندسازي و آموزش توان خواهان از روز گذشته (پنجم بهمن ماه) به ميزباني کميسيون ملي يونسکو - ايران آغاز به کار کرده و تا امروز ادامه دارد.
برگزاري 8 نشست هاي تخصصي با موضوعات مرتبط با توان افزايي معلولان از جمله ``توان خواهان و آموزش مجازي و از راه دور` ، `سياستهاي نمونه در جهت بکارگيري فناوري هاي اطلاعاتي در آموزش توان خواهان` و `استفاده از فناوري هاي اطلاعاتي در آموزش توان خواهان در ايران - الگوي نمونه` در اين اجلاس پيش بيني شده است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/3197/ارائه-بسته-هاي-خدماتي-ويژه-معلولان-در-شبکه-موبايل-تا-پايان-امسال
بستن   چاپ