ایرانیان جهان
طراحي وتجاري سازي شيرهاي توپي فشاربالا در کشور
يکشنبه 5 دي 1395 - 2:13:06 PM
ايرنا
صادق جاني مديرعامل اين شرکت دانش بنيان دربازديد رييس صندوق نوآوري و شکوفايي از اين طرح در شهرک صنعتي شمس آباد، گفت: شيرهاي توپي فشاربالا از جمله شيرآلات بالادستي پالايشگاه هاي کشور در حوزه نفت، گاز و پتروشيمي است.
وي بيان کرد: درکشوردرزمينه طراحي، توليد وتجاري سازي شيرهاي توپي فشار بالا کم کار شده و به صورت علمي وتخصصي کار نشده است.
جاني بيان کرد: با بررسي انجام شده درمناطق نفت خيزجنوب کشور، مشخص شد که اين مجموعه قابليت طراحي، توليد و تجاري سازي اين محصول را دارد، اما بزرگي اجراي پروژه ازتوان مالي شرکت خارج بود، بنابراين اين طرح به صندوق نوآوري وشکوفايي جهت دريافت تسهيلات ارايه شد.
وي با اشاره به اينکه با دريافت يک ميليارد تومان تسهيلات ازصندوق نوآوري و شکوفايي بومي سازي و توليد اين محصول درسال 94 انجام شده است گفت:طراحي و توليد اين شير به عنوان بزرگترين شيردر شيرآلات بالادستي پالايشگاه حوزه نفت، گاز وپتروشيمي انجام شد و تست هاي مربوطه آن نيزمطابق استانداردهاي اروپا انجام شد و درحال حاضر اين محصول درصنايع نفتي کشور درحال استفاده است.
جاني بيان کرد: اين محصول درحال حاضر علاوه بر اينکه مورد نياز صنايع نفتي و گازي و پتروشيمي کشوراست ، نياز بسياري از کشورهاي همسايه نيز است اما کشورهاي اروپايي اين حوزه را با محصولات خود قبضه کرده اند و عرضه محصول ايراني در اين صنعت با دشواري بسياري همراه است.
وي با اشاره به اينکه اين شرکت تنها توليد کننده شيرآلات فشار بالادر کشور است يادآور شد: تنوع محصول در اين شرکت بسيار است، به طوري که در سه سال گذشته با توجه به اينکه بدترين دوران مالي شرکت بوده سالانه بين 10 تا 12 ميليارد تومان فروش داشته ايم و پيش بيني مي کنيم که در سال 96 ، فروش شرکت به 25 ميليارد تومان افزايش يابد ، در اين زمينه قراردادهاي مربوطه امضاء شده است و در حال حاضر در حال تامين مواد اوليه هستيم.
وي گفت: در حال حاضر اين شرکت با شرکت هاي اروپايي در دو حوزه طراحي و توليد محصولات و تدوين دانش فني و نيز تامين مواد اوليه و قطعات استاندارد همکاري دارد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/3091/طراحي-وتجاري-سازي-شيرهاي-توپي-فشاربالا-در-کشور
بستن   چاپ