ایرانیان جهان
تامين نياز صنايع کشور به تجهيزات چاه‌پيمايي و سيمان‌کاري
يکشنبه 16 آبان 1395 - 4:25:43 PM
ايسنا

سيد روح‌الله موسوي، مدير عامل اين شرکت فناور اظهار کرد: با تلاشي که از سوي فناوران اين شرکت در زمينه بومي‌سازي فناوري و توليد محصولي کارآمد و با کيفيت صورت گرفته است، توليدات اين شرکت در زمينه سيمان‌کاري به عنوان يک برند با کيفيت در ايران و ساير کشورهاي جهان شناخته شده است.

اين فعال فناور توليد ماشين‌هاي نمودارگيري را يکي از توليدات اين شرکت عنوان کرد و افزود: اين ماشين جهت نمودارگيري و مشبک کاري از چاه‌هاي نفت و گاز استفاده مي‌شود و اطلاعات ژئوتکنيکي زمين را بصورت گراف ثبت مي‌کند و در دکل‌هاي خشکي استفاده مي‌شود و قابليت نمودارگيري از چاه‌هاي داراي کيسينگ و بدون کيسينگ را نيز داراست.

موسوي، توليد ضربه‌زن‌هاي مکانيکي را يکي ديگر از فعاليت‌هاي اين شرکت دانست و اظهار کرد: اين دستگاه در عمليات چاه پيمايي بمنظور اعمال ضربه جهت نصب يا بيرون آوردن ابزارهاي کنترل و يا قطع کننده جريان نظير شير ايمني درون چاه و يا مجرابند استفاده مي‌شود.

مديرعامل اين شرکت فناور به توليد ماشين‌ تريلر سيمان زني توسط اين شرکت اشاره کرد و افزود: اين ماشين به منظور سيمان کاري و اسيد کاري در ديواره چاه‌هاي نفت و گاز استفاده مي‌شود و عموما در دکل‌هاي خشکي کاربرد دارد.

موسوي، اسکيد سيمان زني (اسکيد پمپ) را يکي ديگر از تجهيزات اين شرکت عنوان و اظهار کرد: علاوه بر تجهيزات يادشده، کابل اتصال جهت چاه‌پيمايي براي اتصال رشته ابزار چاه‌پيمايي، وزنه‌هاي مورد استفاده در رشته ابزار چاه‌پيمايي به منظور افزايش وزن/نيروي کششي رشته ابزار چاه‌پيمايي و غلبه بر خاصيت چسبندگي سيال و فشار مخزن به منظور اعمال ضربه درون چاه، ضربه‌زن به منظور اعمال ضربه براي نصب يا بيرون آوردن ابزارهاي کنترل و يا قطع کننده جريان نظير شير ايمني درون چاه و يا مجرابند از ديگر توليدات اين شرکت به شمار مي‌روند.

وي ادامه داد: تبديل يکي ديگر از محصولاتي است که از آن براي اتصال رشته وسايل چاه‌پيمايي با اندازه و قطر متفاوت به يکديگر استفاده مي‌شود. همچنين دستگاه کنترل فشار تجهيز ديگري است که نقش تامين کننده و کنترل فشار را در دکل‌هاي نفت و گاز به‌عهده دارد.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/2960/تامين-نياز-صنايع-کشور-به-تجهيزات-چاه‌پيمايي-و-سيمان‌کاري
بستن   چاپ