ایرانیان جهان
همکاري پژوهشگاه نفت با شرکت نفت خزر براي مطالعات اکتشافي دو منطقه
سه شنبه 6 مهر 1395 - 3:22:34 PM
ايسنا

طي برگزاري مراسمي قرار داد همکاري ميان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت نفت خزر به منظور مطالعه زمين شناسي سطح الارضي دشت گرگان و گنبد با اهداف اکتشافي به امضاء رسيد.

در اين مراسم فرهنگ خطيبي، سرپرست شرکت نفت خزر، اين نوع قراردادها را موجب تعامل بهتر بين واحدهاي مختلف صنعت نفت دانست و ادامه داد: با امضاي اين قرارداد، درصدد هستيم تا از توان حرفه‌اي متخصصان پژوهشگاه صنعت نفت استفاده کنيم  و اميدواريم اين قرارداد منجر به ثمربخشي اهداف اکتشافي در مناطق موضوع قرارداد شده و فصل اول کار به خوبي انجام شود.

حميد رضا کاتوزيان، رييس پژوهشگاه صنعت نفت نيز در ادامه اين مراسم با بيان اين که پژوهشگاه در حد بضاعت و توان خود به منظور پيشبرد اهداف اين پروژه تلاش مي‌کند، يادآور شد: همواره از نزديک شاهد تلاش شبانه‌روزي متخصصان و کارکنان شرکت نفت خزر بوده‌ام و پژوهشگاه نيز به عنوان بزرگترين مرکز تحقيقاتي و توسعه فناوري صنعت نفت محسوب مي‌شود و اين مرکز به طور مستقيم با پژوهشگاه همکاري داشته‌ است.

وي يکي از راهبردهاي پژوهشگاه صنعت نفت را همکاري با ديگر بدنه صنعت نفت به صورت توسعه و بومي‌سازي پروژه‌ها دانست و افزود: انتخاب پژوهشگاه در اين مناقصه و فعاليت با شرکت نفت خزر براي اين مجموعه باعث افتخار است.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/2892/همکاري-پژوهشگاه-نفت-با-شرکت-نفت-خزر-براي-مطالعات-اکتشافي-دو-منطقه
بستن   چاپ