ایرانیان جهان
پرداخت بيش از 10 ميليارد ريال حمايت تشويقي به محققان نانو
چهارشنبه 31 شهريور 1395 - 4:06:24 PM
ايرنا
اين حمايت ها مربوط به مقاله هايي است که تا آخر بهمن ماه سال 1394 در ستاد نانو داوري و تاييد شده است و مشکلي براي پرداخت مانند اشکال در شماره حساب، شرکت نکردن در همايش هاي مورد تأييد ستاد و ارائه مقاله نداشته اند.

حمايت تشويقي ديگري براي مدارک تاييد شده، درنظرگرفته شده است که توسط کميته علمي داوري ستاد به تدريج و بر اساس اولويت زماني تاييد و پرداخت خواهد شد.

با هدف ايجاد تعامل بين محققان فناوري نانو، تمام فارغ التحصيلان براي دريافت بخش دوم حمايت تشويقي ملزم به شرکت در يکي از همايش هاي مورد تأييد ستاد هستند؛ اين همايش ها توسط انجمن هاي علمي و با حمايت ستاد برگزار مي شوند که دانشجويان علاوه بر ارائه مقاله در همايش ضروري است در کارگاه هاي برگزار شده توسط ستاد نيز شرکت کنند. شرکت در همايش براي دريافت مرحله دوم حمايت تشويقي پايان نامه، فقط براي دانشجوياني که از آيين نامه قديم حمايت تشويقي استفاده کرده اند، لازم است.

ستاد ويژه توسعه فناوري نانو از سال 1383 تاکنون بر اساس آيين نامه هاي حمايت تشويقي،

به محققان فناوري نانو حمايت تشويقي پرداخت مي کند؛ از جمله اين آيين نامه ها، حمايت گام به گام از پايان نامه هاي تحصيلات تکميلي بر اساس دستاوردهاي آنها، حمايت از چاپ مقالات ISI و حمايت از ارائه مقالات در کنگره هاي بين المللي معتبر است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/2873/پرداخت-بيش-از-10-ميليارد-ريال-حمايت-تشويقي-به-محققان-نانو
بستن   چاپ