ایرانیان جهان
حجت‌الاسلام پورمحمدي:
بايد خود را براي شرکت در انتخابات آماده کنند تا حماسه بزرگي رقم بخورد
شنبه 31 فروردين 1392 - 4:26:09 PM

رئيس سازمان بازرسي کل کشور گفت: نظام اسلامي ايران شايسته يافتن موقعيت ممتازتر از شرايط فعلي بوده و اگر همبستگي و اهتمام ملي پيدا کنيم، اين اتفاق تحقق مي‌يابد.

حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي پيش از ظهر امروز در نشست تبيين حماسه سياسي و اقتصادي اظهار کرد: براي يک مراسم ساده و تجليل از دست‌اندرکاران سفرهاي نوروزي ميلياردها تومان هزينه مي‌کنيم، ليکن در عرصه حماسه سياسي که فرمايش رهبر انقلاب اسلامي بوده، کم مي‌گذاريم.

وي تصريح کرد: رهبري امسال را حماسه سياسي نام گذاشته‌اند، از اين رو بايد فضاسازي متناسب با حماسه سياسي در کشور رقم بخورد.

حجت‌الاسلام پورمحمدي با اشاره به اينکه اکنون به فرموده رهبري در يک پيچ حساس و تاريخي قرار داشته و نيازمند درايت و هوشمندي هستيم، گفت: بي‌ترديد حضور حماسي مردم در انتخابات خرداد امسال تجلي حماسه سياسي و اقتصادي خواهد بود.

وي با بيان اينکه موقعيت جهان امروز هم در ابعاد مختلف سياسي، اقتصادي و اجتماعي نيز حساس است، افزود: کشوري از اين موقعيت منافع خود را خواهد برد که توان استفاده از ظرفيت‌ها را به نفع کشور خود داشته باشد.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اوضاع برخي از کشورهاي اروپايي و آسيايي را حاد دانست و اظهار کرد: بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي کرد تا کمترين آسيب به لحاظ شرايط خاص کشورها به ايران وارد شود.

رئيس سازمان بازرسي کل کشور از جمهوري اسلامي ايران به عنوان کانون توجه دولت‌هاي مختلف ياد کرد و گفت: ايران به خاطر انقلاب اسلامي تبديل به يک قدرت نوظهور شده است و دول مستکبر هم به خاطر رقابت‌ها تلاش داشته تا ايران را محدود کند.

حجت‌الاسلام پورمحمدي برخوردار بودن نظام اسلامي از پنج تا حداکثر 8.4 ذخاير دنيا را مورد اشاره قرار داد و افزود: اين در حالي است که ايران يک درصد جمعيت و يک درصد وسعت دنيا را داشته لذا اين فرصت بزرگي بوده و به همين خاطر کشورها از جمهوري اسلامي نمي‌گذرند.

وي با تاکيد بر اينکه جمهوري اسلامي داراي نفت و ذخاير گاز فراواني بوده که بايد از آن براي شکوفايي اقتصادي کشور بهره‌گيري شود، گفت: نظام اسلامي شايسته يافتن موقعيت ممتازتر از شرايط فعلي بوده و اگر همبستگي و اهتمام ملي پيدا کنيم، اين اتفاق تحقق خواهد يافت و نظام به يک قدرت اجتماعي و سياسي بزرگ در دنيا تبديل مي‌شود.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بيان اينکه وحدت، متحد شدن و همبستگي سبب افزايش پايداري ملي خواهد شد، افزود: اينکه رهبر معظم انقلاب امسال را سال حماسه سياسي و اقتصادي نام‌گذاري کردند، به اين خاطر بوده که کشور در مقابل دشمنان به وحدت و همگرايي بيشتر رسيده تا کشور به جايگاه خود برسد.

وي از انتخابات به عنوان يک عرصه براي رقم خوردن حماسه مردمي ياد کرد و گفت: همه بايد خود را براي شرکت در اين عرصه آماده کنند تا حماسه بزرگي رقم بخورد.

رئيس سازمان بازرسي کل کشور با اشاره به اينکه لازم است تا در مورد کانديداها و برنامه‌هاي آنان در قالب نشست‌هاي مختلف بحث و تبادل نظر شود، بيان کرد: لازم است تا جوانان هر چه بيشتر به عرصه آمده و يک حماسه ستودني را در 24 خرداد رقم بزنند.

وي اظهار کرد: دعوت و حضور صاحب‌نظران و حساس کردن جامعه هر چه بيشتر به شور انتخابات خواهد افزود و اين در افزايش مشارکت مردم تأثير بسزايي خواهد داشت.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ابراز اميدواري کرد تا با حضور حداکثري مردم در انتخابات پيش‌رو برگ زريني بر افتخارات نظام اسلامي افزوده و حماسه سياسي که مقدمه‌اي بر حماسه اقتصادي بوده تحقق يابد.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/28/بايد-خود-را-براي-شرکت-در-انتخابات-آماده-کنند-تا-حماسه-بزرگي-رقم-بخورد
بستن   چاپ