ایرانیان جهان
بايد به اجماع حداکثري برسيم/ارتباط با بدنه جامعه لازمه دولت يازدهم
جمعه 30 فروردين 1392 - 2:50:34 PM
حجت الاسلام سيدمحمد حسن ابوترابي با تاکيد بر لزوم ارتقاء خرد جمعي و اعتقاد به نخبگان و مجموعه هاي دانشگاهي خاطرنشان کرد: بايد به گونه اي در عرصه تصميم سازي و تصميم گيري حرکت کنيم که به اجماع حداکثري برسيم.
 حجت الاسلام سيد محمد حسن ابوترابي کانديداي احتمالي انتخابات رياست جمهوري در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، با اشاره به نقاط مثبت دولت احمدي نژاد، گفت: شعارهايي است که دولت آقاي احمدي نژاد مطرح کرد همان شعارهايي بود که نظام و گفتمان انقلابي بر آن تاکيد دارد.

 وي ارتباط نزديک با مردم و بدنه جامعه را از ديگر نقاط مثبت اين دولت برشمرد و افزود: اين ارتباط نزديک که کار ارزشمندي محسوب مي شود توسط دولت نهم و دهم در جامعه شکل گرفت و بايد در نظام اسلامي نيز نهادينه شود و در دولت يازدهم نيز استمرار يابد.
 
ابوترابي همچنين پرکاري را نيز از ديگر ويژگي هاي مثبت دولت نهم و دهم دانست.

 اين کانديداي احتمالي رياست جمهوري، به برخي موارد نيز اشاره کرد که بايد در دولت نهم و دهم بيشتر به آن توجه مي شد.

وي گفت: در دولت بايد نگاه به اسناد بالادستي نظام از جمله چشم انداز بيست ساله و سياست‌هاي کلي و برنامه پنجم باشد تا حرکتها با نگاه برنامه‌اي صورت گيرد نه به صورت پروژه‌ هاي جدا از هم؛ بايد با يک برنامه مدون، راهبرد پيشرفت کشور را در همه عرصه‌ها با محوريت اقتصاد پيش برد.

نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر لزوم ارتقاء خرد جمعي و اعتقاد به نخبگان و مجموعه هاي دانشگاهي خاطرنشان کرد: بايد به گونه اي در عرصه تصميم سازي و تصميم گيري حرکت کنيم که به اجماع حداکثري برسيم.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/25/بايد-به-اجماع-حداکثري-برسيم-ارتباط-با-بدنه-جامعه-لازمه-دولت-يازدهم
بستن   چاپ