ایرانیان جهان
فضاي انتخاباتي عيد و فعاليت کانديداها در تعطيلات
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 12:44:52 PM
ايران تعطيل است ولي کانديداها کاملا فعالند.
به گزارش خبرنگار سياسي آريا،در حالي که ايران در تعطيلات عيد قرار دارد ،کانديداها مي کوشند از اين فضا نهايت بهره برداري انتخاباتي را داشته باشند.
در اکثر ستادهاي انتخاباتي براي تعطيلات عيد برنامه هاي ويژه اي طراحي شده است.علاوه برسفرهاي استاني استفاده از پيامک هاي تبليغاتي و ايميل هاي خبري هم شدت گرفته است.
ديدار از مزار شهدا و ديدار با خانواده هاي شهدا از سوي محمد رضا باهنر و منوچهر متکي در دستور کار بود و ارسال پيامک ها و ايميل هاي خبري از سوي اين دو نيز صورت گرفت.
مصطفي پورمحمدي نيز ديدار با خانواده شهدا را در دستور کار داشت.اقدام به ديدار با خانواده شهدا و نيز ديدار با جانبازان از اقدامات ارزشي و مفيدي است که کانديداهاي ارزشي آن را در راس برنامه هاي خود قرار داده اند.
ضمنا در همان حال که رييس جمهور شعار زنده باد بهار را در سخنان تحويل سال تکرار کرد ،ملک زاده و نزديکان مهندس مشايي نيز در ديدار ها از تحولات جديد بهاري بعد از تعطيلات عيد سخن مي گويند.خبرها از جناح اصلاح طلب هم از شدت گرفتن ديدارهاي عيد با رنگ و بوي انتخاباتي خبر مي دهد و در همين زمينه حجت الاسلام خاتمي و ساير کانديداهاي اصلاح طلب فعالند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/2/فضاي-انتخاباتي-عيد-و-فعاليت-کانديداها-در-تعطيلات
بستن   چاپ