ایرانیان جهان
ترامپ: واکسن کرونا را از ماه آینده توزیع می کنیم
پنجشنبه 27 شهريور 1399 - 08:45:01
ایرانیان جهان - ترامپ: واکسن کرونا را از ماه آینده توزیع می کنیم
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6778526
٣٧٧
٣
مهر / رئیس جمهور آمریکا در نشستی خبری پیرامون موضوعات مختلف از جمله واکسن کرونا و سازش برخی رژیم های عربی با صهیونیست ها به اظهارنظر پرداخت.
«دونالد ترامپ» در بخشی از سخنانش طی نشست خبری در کاخ سفید همچنین گفت که اوایل ماه اکتبر آینده یا احتمالاً نیمه آن توزیع واکسن کرونا در آمریکا آغاز خواهد شد.
وی در واکنش به اظهارات ستاد انتخاباتی «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره آماده نبودن واکسن کرونا گفت: آنها می‌دانستند ما این واکسن را داریم یا به زودی خواهیم داشت.
رئیس جمهور آمریکا همچنین در واکنش به اظهارات جو بایدن که گفته بود تلفات کرونا در آمریکا تا پایان سال به 250 هزار نفر خواهد رسید، افزود: اگر خوب عمل کنیم، تلفات از 250 هزار نفر کمتر خواهد بود.
ترامپ درباره سازش برخی رژیم‌های عربی با صهیونیست‌ها هم مدعی شد که دست کم سه یا چهار کشور دیگر هم برای پیوستن به توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی آمادگی دارند.
وی ادعا کرد: ما به دنبال اتحاد در خاورمیانه و توقف خونریزی‌ها در این منطقه هستیم.
رئیس جمهور آمریکا افزود: عربستان سعودی هم سرانجام به توافق عادی سازی روابط با اسرائیل خواهد پیوست و این چیزی است که من از گفتگوها خود با پادشاه سعودی برداشت کردم.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/182121/ترامپ--واکسن-کرونا-را-از-ماه-آینده-توزیع-می-کنیم
بستن   چاپ