ایرانیان جهان
معترضان به توافق سازش مقابل کاخ سفید تظاهرات کردند
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 09:30:43
ایرانیان جهان - معترضان به توافق سازش مقابل کاخ سفید تظاهرات کردند
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6774338
k ١.١
٥
ایرنا / ائتلافی متشکل از حدود 50 گروه آمریکایی سه‌شنبه در اعتراض به توافق عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی مقابل کاخ سفید تظاهرات کردند.
«شورای روابط آمریکایی-اسلامی» در تارنمای خود با تاکید بر حضور در این تظاهرات اعلام کرد: سازمان‌دهندگان این تظاهرات خواستار آن هستند که تا زمانی که اسرائیل به اشغال سرزمین‌های فلسطینی پایان نداده، طرح ضمیمه کردن زمین‌های فلسطینی لغو نشده و نظام آپارتاید و جدایی علیه فلسطینی‌ها نابود نشده است، این 2 کشور (امارات و بحرین) روابط خود را با اسرائیل عادی‌سازی نکنند.
گروه‌های «مسلمانان آمریکا برای فلسطین»، «ائتلاف حق بازگشت فلسطینیان»، «کدپینک» و «زنان صلح» از جمله گروه‌هایی هستند که این تظاهرات را مقابل کاخ سفید سازمان‌دهی و در آن شرکت کرده‌اند.
این تظاهرات در حالی برگزار می‌شود که قرار است امشب قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی در واشنگتن به صورت رسمی امضا شود.
رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی و بحرین روابط خود را عادی کرده و این 2 کشور به همراه عربستان سعودی به هواپیماهای اسرائیلی اجازه دادند که از حریم هوایی آنها استفاده کنند؛ مسأله‌ای که بسیاری آن را خیانت به آرمان ملت فلسطین خواندند.
به دنبال آغاز روابط رسمی میان ابوظبی و منامه با تل‌آویو، تماس‌ها و دیدارهای زیادی در روزهای اخیر میان 2 طرف انجام شد که واکنش شدید برخی کشورهای منطقه از جمله فلسطینی‌ها را به دنبال داشت.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/181778/معترضان-به-توافق-سازش-مقابل-کاخ-سفید-تظاهرات-کردند
بستن   چاپ