ایرانیان جهان
دانشگاه آزاد پروژه موفق نظام است/
چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 11:01:24 AM
ايسنا

رييس دانشگاه آزاد اسلامي گفت:‌ تمرکز دانشگاه آزاد در مديريت من براي سال‌هاي آينده در دو محور ارتقاي کيفيت در آموزش و پژوهش و فعاليت‌هاي فرهنگي است.

  فرهاد دانشجو در شصت‌وهفتمين اجلاس شوراي مرکزي دانشگاه آزاد با بيان اينکه دانشگاه آزاد يک پروژه موفق نظام است، اظهار کرد: اين توفيق با زحمت و تلاش بسياري از ايراني‌ها از جمله اساتيد،‌ دانشجويان، کارمندان،‌ مسئولان، خيرين،‌ علما، روحانيت، مسئولان استان‌ها، شهرداران، استانداران و حمايت‌هاي مقام معظم رهبري و امام خميني (ره) حاصل شده است.

 وي افزود: همچنين از آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و دکتر جاسبي که در اين زمينه زحمات بيشتري کشيده‌اند، تشکر مي‌کنم.

 دانشجو با اشاره به حضور حجت‌الاسلام‌ و المسلمين سيد حسن خميني در اين مراسم، تصريح کرد: از ابتداي مسئوليتم، وي همواره حامي بنده و مديريت جديد بوده‌ و با نقطه نظرات و حمايت‌ها براي ما پشتيباني قابل تکيه بوده‌اند.

 وي درباره محورهاي فعاليت دانشگاه آزاد اسلامي در سال‌هاي آينده، گفت:‌ در دوره جديد مديريت بنده تمرکز ما بر دو محور ارتقاي کيفيت در آموزش و پژوهش در همه مقاطع به ويژه تحصيلات تکميلي و همچنين فعاليت‌هاي فرهنگي است.

 دانشجو افزود: ما دغدغه اسلام داريم، بنابراين فرهنگ اسلامي و ايراني در اولويت‌ فعاليت‌هاي دانشگاه است که در اين مسير اول به خدا توکل مي‌کنيم و سپس صبر و محبت را فراموش نمي‌کنيم.

 رييس دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اينکه هر اندازه رابطه ميان انسان با خدا اصلاح شود، رابطه انسان با عالم نيز اصلاح مي‌شود،‌ اظهارکرد: به واسطه تقوا مي‌توان توان مديريتي را افزايش داد، همچنين رسيدن به درجات بالاي مديريتي و علمي تنها در سايه صبر و استقامت امکانپذير است، از سوي ديگر جامعه مطلوب اسلامي جامعه‌اي است که بر اساس محبت خدا و رسول خدا (ص)، ائمه اطهار (ع) و محبت انسان‌ها نسبت به يکديگر مديريت شود.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/166/دانشگاه-آزاد-پروژه-موفق-نظام-است-
بستن   چاپ