ایرانیان جهان
معرفي يک‌ رکن مشخص به‌ عنوان محور اجلاس نماز
يکشنبه 23 تير 1392 - 2:46:02 PM
ايسنا

دبير ستاد اقامه نماز لرستان با بيان نکاتي درباره جزئيات اجلاس سراسري نماز، گفت: بهتر است که محور اجلاس نماز را از پراکندگي دور نگه داريم و يک‌ رکن مشخص را به‌ عنوان محور اجلاس معرفي کنيم.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري ما در  منطقه لرستان، حجت‌الاسلام عابدين درويش‌پور در نشست شوراي اداري با اشاره به برگزاري اجلاس نماز به ميزباني استان و اينکه نماز بسان نردباني است که انسان خاکي را از زمين به عرش خدا مي‌رساند، افزود: سعادت و زندگي انسان در دنيا و آخرت در سايه نماز و اهتمام وزيدن به آن است.

 

وي با اشاره به اينکه تاکنون از 21 اجلاس سراسري نماز برگزار شده در کشور، بيرجند به‌ علت مديريت منسجم و هماهنگي ويژه سرآمد ساير استان‌ها بوده است، خاطر‌نشان کرد: خوش‌بين هستم که از اين پس پيشتاز اين قبيل مراسم‌ها و همايش‌ها و اجلاس‌ها باشد.

 

درويش‌پور با اشاره به کميته‌هاي حاضر در اجلاس، تصريح کرد: کميته و تبليغ اطلاع‌رساني کميته‌ علمي، کميته‌ فرهنگي، کميته‌ پشتيباني و اسکان، کميته‌ کارگروه‌ها در کميته حفاظت ‌و حراست از جمله کميته‌هايي هستند که در اين اجلاس با ما همکاري مي‌کنند.

 

دبير ستاد اقامه نماز استان لرستان در رابطه با شرح وظايف کميته‌ها، اضافه کرد: کميته علمي که رييس دانشگاه آزاد اسلامي خرم‌آ‌باد متولي آن است تاکنون 305 مقاله که در حال داوري هستند را دريافت کرده است.

 

حجت‌الاسلام درويش‌پور، ادامه داد: کميته فرهنگي که وظيفه ايجاد زمينه مناسب و دعوت از عموم مردم را به‌ عهده دارد به‌ مدت 18 روز 108 جلسه با مؤسسات مختلف و مساجد تدارک ديده و همچنين کميته کارگروه‌ها وظيفه بررسي راه‌کارها و آسيب‌هاي مربوط به نماز را بر‌عهده دارد.

 

وي با بيان نکاتي درباره جزئيات اجلاس نماز، خاطرنشان کرد: بهتر است که محور اجلاس نماز را از پراکندگي دور نگه داريم و يک‌ رکن مشخص را به‌عنوان محور اجلاس معرفي کنيم.

 

درويش‌پور با بيان اينکه پوشش و اطلاع‌رساني و تبليغات يکم مردادماه امسال آغاز مي‌شود، تصريح کرد: با توجه به اينکه اين فرصت فقط يک بار در اختيار ما قرار داده شده از همه مديران دستگاه‌هاي اجرايي دعوت به همکاري مي‌کنيم و انتظار داريم که نهايت همت و همکاري خود در راستاي برگزاري هرچه بهتر اجلاس نماز را به‌کار بگيرند.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/141/معرفي-يک‌-رکن-مشخص-به‌-عنوان-محور-اجلاس-نماز
بستن   چاپ