ایرانیان جهان
پدر ضارب مدرسه سانتفه در مورد پسرش صحبت کرد‌!
دوشنبه 1 مرداد 1397 - 5:46:12 AM
ایرانیان جهان -
Dimitrios Pagourtzi به خبرنگاران گفت من معتقدم بد رفتاری با فرزندم موجب به وجود آمدن حادثه سانتافه شد.
به گزارش سایت ایرانیان آمریکا به نقل از NYPOST این شخص که صاحب یک کمپانی تعمیر کشتی در هیستون است گفت خانواده من بعد از این حادثه بسیار مستاصل شده اند.


او میگوید من فقط به دبیرستان گرامر در آمریکا رفتم و روستای خود را در یونان زمانی که 12 سالم بود ترک کردم و یک دست لباس و یک جفت کفش داشتم.
من در این کشور سخت کار کردم و این کشور نیز رفتا خوبی با من داشته است و هم اکنون صاحب سه کشتی هستم اما زندگی ما هم اکنون زندگی ما نابود شده است.
بنا بر گزارش مقامات فرزند این شخص صبح جمعه درب یک کلاس درس هنر را شکسته و وارد کلاس شد و قبل از تسلیم کردنش به سوی دانش آموزان و معلمان تیر اندازی کرده است.
او هم اکنون در زندان گالوستون کانتی زندانی بدون وصیقه آزادی است.
اسلحه مورد استفاده در این جنایت یک کلت کمری و یک شات گان بوده است که بر اساس گفته اداره الکل تنباکو و تسلیحات آمریکا از داستانی که منجر به دسترسی این نوجوان به اسلحه ها شد خبری نداریم.
اما پدر وی میگوید من یک شکارچی هستم و در منزل برای تفریح و شکار اسلحه نگهداری میکنم که تمامی این اسلحه ها قانونی و با مجوز هستند.
پدر وی میگوید من هرگز ندیده بودم او با کسی درگیر شود اما هم اکنون خانواده ما نابود شده است و آرزو میکردم ای کاش به جای آن بچه ها به من شلیک می کرد
وی در روز شنبه به مدت 20 دقیقه فرزند خود را در زندان ملاقات کرد و در این باره میگوید او نتوانست به چشمان من نگاه کند او گیج شده بود و نمیتوانست به یاد بیاورد که دقیقا چه اتفاقی افتاده است .
عضویت در ایرانیان آمریکا
او میخواست از خواهرش عذر خواهی کند و به ما گفت که تمام تلاشش را میکند به ما کمک کند که قوی بمانیم.
ترجمه توسط سایت ایرانیان آمریکا
منبع : NYPOST
پدر ضارب
پدر ضارب
Translate by a professional
No Internet Connection
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Persian -> Persian...
    • Create a new word list...
  • Copy

http://www.ilandnews.ir/fa/News/13620/پدر-ضارب-مدرسه-سانتفه-در-مورد-پسرش-صحبت-کرد‌!
بستن   چاپ