ایرانیان جهان
محاسبه هزینه گواهینامه در سوئد
يکشنبه 31 تير 1397 - 13:02:38
ایرانیان جهان - هزینه دریافت گواهینامه در سوئد تقریبا به طور متوسط 15000 کرون میباشد. اگر بدون نیاز به کلاس و آموزشگاه میتوانید از عهده خود برآیید، مخارج شما برای موارد الزامی حدود 4000 کرون است.
اختلاف قیمت در هزینه های دریافت گواهینامه سوئدی
قیمت ها به نسبت شهرها و آموزشگاه ها متفاوت است. هزینه و مخارج دریافت گواهینامه یا همان Körkort در شهرهای بزرگ بیشتر از شهرهای کوچک است، این اختلاف قیمت میتواند ناشی از شدت و ازدیاد ترافیک و در شهرهای بزرگ باشد همچنین میتوان به مسئله نیز اشاره کرد که اجاره و هزینه های دیگر برای یک مدرسه رانندگی در شهرهای بزرگ به نسبت بیشتر است.
همان طور که مطلع هستید بیشترین هزینه که برای دریافت گواهینامه پرداخت میکنید و قیمت آن را بالا میبرد، جلسات رانندگی و آموزش عملی در آموزشگاه رانندگی است.
هرچه تعداد جلسات بیشتر باشد، هزینه های شما بالاتر میرود و این شاید دغدغه ای برای کسانی که در تلاش برای دریافت گواهینامه هستند باشد. در این مطلب ما قصد داریم که ریز مواردی که برای دریافت گواهینامه سوئدی مستلزم پرداخت هزینه است را برای شما نوشته ایم و در مقابل هرکدام هزینه ی نسبی آن مورد را هم درج کرده ایم.
این قیمت ها نرخ های معمول و منطقی برای هر یک از این موارد است که در سایت korkortonline.se درج شده است.
همچنین توجه داشته باشید که تعداد و قیمت های بعضی از موارد که ممکن است در شهرهای مختلف متغییر باشند دارای قابلیت تغییر توسط خود شماست.
برای مثال تعداد دفعات تخمینی ما برای جلسات عملی رانندگی 11 بار و هزینه هر بار 800 کرون است. اما اگر شما نیاز به 15 بار تمرین دارید و قیمت آموزشگاهی که در آن تمرین میکنید برای هر بار رانندگی 50 تا 70 دقیقه ای 600 کرون است، به راحتی میتوانید مقادیر و قیمت های خود را در جاهای مشخص شده وارد کرده و در انتهای متن مجموع مخارج را به نسبت مقادیر وارد شده برای دریافت گواهینامه مشاهده کنید.
محاسبه هزینه گواهینامه در سوئد
[CP_CALCULATED_FIELDS id=”17″] توجه داشته باشید که قیمت ها همگی تخمینی و به هیچ عنوان 100% نیستند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/12854/محاسبه-هزینه-گواهینامه-در-سوئد
بستن   چاپ