ایرانیان جهان
نرم افزار همراه بانک SwedBank
يکشنبه 31 تير 1397 - 13:01:14
ایرانیان جهان - با همراه بانک Swedbank می‌توانید امور بانکی را در تلفن همراه هوشمند خود در هر زمان و مکان که بخواهید، مدیریت کنید. با همراه بانک میتوانید به آسانی عملیاتی بانکی مانند انتقال پول و پرداخت قبوض را انجام دهید.
همراه بانک سامانه ای است که شما به وسیله آن می توانید با نصب نرم افزار لازم بر روی تلفن همراه خود، خدمات بانکداری الکترونیکی را در طول شبانه روز از طریق تلفن همراه دریافت نمایید.
دانلود همراه بانک SwedBank
برنامه همراه بانک را از Appstore و یا از Google Play دانلود کنید. اگر شما به تازگی در Sparbank حساب باز کرده اید، همراه بانک Sparbanks-appen را دانلود کنید.
وارد شدن در سیستم همراه بانک Swedbank
برای ورود به سامانه همراه بانک، روی یکی از خدمات بانکی که با قفل مشخص شده اند بزنید. در صفحه بعد Personnummer خود را وارد کنید. personnummer شما برای دفعات بعدی ذخیره میشود. اگر نمیخواهید که personnummer شما ذخیره شود، در قسمت تنظیمات گزینه ذخیره personnummer را غیر فعال کنید. برای وروی به سامانه بانکی همراه بانک، به صورت پیش فرض گزینه Mobilt BankID انتخاب شده است، اما شما میتوانید با Säkerhetsdosa نیز وارد سامانه بشوید. در این صورت گزینه Säkerhetsdosa را انتخاب کنید.
بخوانید: طریقه استفاده از دستگاه رمززیاب Swedbank
بخوانید: طریقه نصب و استفاده Mobilt BankID
صفحه نخست Startsida
در صفحه اول همراه بانک، شما تمام ویژگی های این نرم افزار را مشاهده می فرمایید. شما برای دیدن بعضی از خدمات بانکی SwedBank نیازی به وارد شدن به سامانه بانکی ندارید. برای مثال‌:
دیدن بهره های وام حساب کردن وام پیدا کردن نزدیک ترین شعبات بانک Swedbank دنبال کردن سهام های مورد علاقه تمام خدمات بانکی که برای دیدن آن، شما نیازمند وارد شدن در سیستم هستید، با علامت قفل مشخص شده اند.
بررسی موجودی حساب بانکی
برای مشاهده موجودی حساب بانکی خود، میتوانید، گزینه Snabb Saldo را در قسمت تنظیمات فعال کنید. این کار به آسانی در ویدئو بالای صفحه نشان داده شده است.
طراحی کارت بانک با عکس دلخواه
در نرم افزار همراه بانک SwedBank شما میتوانید کارت بانکی با عکسی به دلخواه خود تقاضا کنید. عکس شما بعد از بازبینی و تایید، آماده چاپ روی کارت بانکی شما می باشد. قیمت این نوع کارت بانکی 100 کرون است.
همراه بانک Swedbank
در این ویدئو نکات زیر آموزش داده می شود:
دانلود همراه بانک وارد شدن در سامانه بانکی همراه بانک با دوسا و Mobilt BankID بررسی موجودی حساب بانکی انتقال وجه پرداخت قبوض اسکن کردن OCR Nummer
منبع:
Swedbank
مترجم:
ایرانیان سوئد

http://www.ilandnews.ir/fa/News/12851/نرم-افزار-همراه-بانک-SwedBank
بستن   چاپ