ایرانیان جهان
آل‌اسحاق: سعي مي‌کنم هزينه‌هاي سلامت در دولتم رايگان و يا حداقل باشد
سه شنبه 17 ارديبهشت 1392 - 5:35:26 PM

نامزد حزب موتلفه اسلامي در انتخابات رياست جمهوري گفت: در دولتم سعي مي‌کنم، هزينه‌هاي سلامت رايگان و يا حداقل باشد.

يحيي آل اسحاق که در جمع نخبگان سياسي و اصولگرايان اروميه سخن مي‌گفت با اشاره به وضعيت فعلي کشور و مشکلات اظهارداشت: مشکلات کشور به خصوص در موضوعات اقتصادي را شناسايي کرده و براي حل مشکلات برنامه دارم و مطمئن باشيد با دست پر آمده‌ام.

وي با بيان اين‌که بدون برنامه مشخص نمي‌توان وارد صحنه انتخابات شد، تصريح کرد: کساني که بدون برنامه وارد صحنه اجرايي کشور مي شوند و تنها به شعار مي‌پردازند به نظام و انقلاب و مردم آسيب مي‌زنند.

وي تصريح کرد: بيشترين تهديدات خارجي در حوزه اقتصاد است و در داخل هم معيشت، سلامت، بهداشت، مسکن، رفاه عمومي، تورم، بيکاري، سيستم ارزي و بانکي، محيط زيست، امور بين الملل، تامين نيازهاي بخش توليد از مهمترين دغدغه ها و نگراني هاست که بايد برنامه مدوني براي حل آنها اتخاذ کرد.

نامزد حزب موتلفه اسلامي در انتخابات رياست جمهوري تاکيد کرد: ضرورت دارد تا رئيس جمهور آينده با يک تيم مجرب و کارآزموده و امتحان پس داده در صحنه مديريت کشور حضور يابد تا با معرفي وزراي متخصص و اهل فن مشکلات را حل کند.

آل اسحاق تصريح کرد: از همه ظرفيت‌هاي اجتماعي کشور به عنوان سرمايه هاي ارزشمند بايد استفاده بهينه کنيم و فضاي بد اخلاقي جامعه بايد به خوش اخلاقي و تعامل تبديل شود و برخي ساختارهاي نظام بايد احياء شود که سازمان مديريت با لحاظ از آن جمله است.

وي همچنين با اشاره به وضعيت سلامت در کشور خاطر نشان کرد: در بخش سلامت نيازمند بازنگري و کار اساسي هستيم، زيرا از 40 هزار ميليارد تومان سرانه سلامت کشور تنها 15 هزار ميليارد تومان آن را دولت پرداخت مي‌کند و 25 هزار ميليارد تومان را مردم پرداخت مي‌کنند که ساماندهي اين وضعيت با دولت آينده است.

عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان تاکيد کرد: در دولتم سعي مي‌کنم هزينه‌هاي سلامت رايگان و يا با حداقل هزينه باشد.

وي اظهار داشت: معيشت مردم را بايد فوري سامان داد و تامين مايحتاج مردم از کارهاي ضروري دولت است.



http://www.ilandnews.ir/fa/News/127/آل‌اسحاق--سعي-مي‌کنم-هزينه‌هاي-سلامت-در-دولتم-رايگان-و-يا-حداقل-باشد
بستن   چاپ