ایرانیان جهان
اعزام 200 دانشجوی دانشگاه فردوسی به المپیاد فرهنگی‌ورزشی
سه شنبه 26 تیر 1397 - 6:35:03 AM
ایسنا
ایرانیان جهان- دکتر حمیدرضا طاهری با تاکید بر لزوم اثرگذاری اعضای هیات علمی بر جامعه ورزشی در خصوص برگزاری چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان در شیراز خاطرنشان کرد: قرار است چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان در اواخر تیرماه در دانشگاه شیراز برگزار شود که طی دو المپیاد دختران و پسران در آن به رقابت خواهند پرداخت. در المپیاد سیزدهم کاروان دانشجویان دانشگاه فردوسی در بخش پسران برای مرتبه دوم مقام اول کشور به خود اختصاص داد.

طاهری بیان کرد: همچنین در دوره سیزدهم این المپیاد کاروان دختران دانشگاه فردوسی مقام نایب قهرمانی را کسب کردند. باید توجه داشت این المپیادها مانند رقابت های حرفه ای، مسابقات ورودی داشته و افراد ابتدا بایستی در مسابقات منطقه ای شرکت کرده و در صورت کسب مقام، می توانند وارد المپیاد شوند. در این رقابت ها دانشگاه فردوسی جزو منطقه 9 کشور است که از مهر سال گذشته مسابقات انتخابی را برگزار کرده و امسال حدود 200 داشنجوی دختر و پسر به این المپیاد اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی‌اجتماعی دانشگاه فردوسی در پایان اظهار کرد: دانشگاه فردوسی تنها دانشگاهی است که همه امکانات ورزشی آن در اختیار دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی است و بحث درآمدی در اولویت های چهارم و پنجم ما قرار دارد. از این جهت هیچ محدودیتی وجود نداشته و مشکلی از جهت تقسیم فضاهای ورزشی بین دختران و پسران دانشجو در دانشگاه فردوسی وجود ندارد.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/11332/اعزام-200-دانشجوی-دانشگاه-فردوسی-به-المپیاد-فرهنگی‌ورزشی
بستن   چاپ