ایرانیان جهان
آنچه که اسراییل را تا امروز سرپا نگه داشته گنبد رسانه‌ای‌اش است
جمعه 31 فروردين 1403 - 17:15:43
ایرانیان جهان - به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر لامرد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: بعد از طوفان الاقصی این دومین شکست مفتضحانه ای بود که برای رژیم صهیونیستی رقم خورده است.
امام جمعه لامرد گفت: رژیم صهیونیستی دچار بحران شده و به دلیل از دست دادن منابع اقتصادی که از طریق دریای سرخ برای آنها به وجود می‌آمد و به همت انصارالله یمن از دست رفته؛ کلیه بنادر اقتصادی‌اش تعطیل شده و روزنه‌های اقتصادی‌اش از بین رفته است.
وی افزود: اسرائیل دچار ضعف شدید اقتصادی و از لحاظ اجتماعی نیز دچار افت سرمایه اجتماعی شده و نارضایتی‌های زیادی در اسرائیل به وجود آمده است.
امام جمعه لامرد بیان کرد: پس از وعده صادق خیلی‌ها از اسرائیل خارج شدند زیرا مردم پشت رژیم خود نیستند و پشتوانه اجتماعی ندارند و از لحاظ سیاسی اختلافات شدیدی بین سیاسیون و همچنین درون کابینه رژیم صهیونیستی به وجود آمده و می‌توان گفت که هیچ اقتدار سیاسی برایشان باقی نمانده است.
خطیب جمعه لامرد با بیان اینکه گروه‌های مقاومت هویت اسرائیل را به راحتی زیر سوال می‌برند خاطرنشان کرد: قدرت نظامی اسرائیل در اذهان جهانی از بین رفته است و ابهت امنیتی، اطلاعاتی پوشالی که برای خود ساخته بود از بین رفته و آنها مدعی داشتن قدرت پدافندی بودند که در این عملیات غرور آفرین موشک‌های ما از چهار لایحه امنیتی عبور کردند.
وی گفت: در «عملیات وعده صادق» بزرگترین و قوی‌ترین مرکز اطلاعاتی اسرائیل از بین رفت و نتوانستند از خودشان مراقبت کنند و مورد بحران قرار گرفتند و در حالی که 6 ماه از جنگ غزه نیز می‌گذرد کنترل غزه همچنان در دست حماس است.
حجت الاسلام آزاد گفت: آن چیزی که رژیم صهیونیستی را نگه داشته گنبد آهنین نیست بلکه گنبد رسانه‌ای اوست و علم رسانه‌ای که به دست دارند آنها سراپا نگه داشته است.
وی بیان کرد: تنها راهی که امت اسلام بتواند از این برهه هم عبور کند وحدت بین مردم و اجتماع بین قلوب مسلمان است و باید با اقتدار از نیروهای مسلح دفاع کرد و پشتیبان آنان بود.
آزاد خاطرنشان کرد: وقتی که نصرت و فتح شامل امت اسلامی می‌شود گروه گروه از مردم به سمت اسلام می‌آیند و باید تسبیح خداوند گفت و این افتخارات را از خداوند دانست و این تکلیف دینی ما است.
کد خبر 6082624

http://www.ilandnews.ir/fa/News/1126166/آنچه-که-اسراییل-را-تا-امروز-سرپا-نگه-داشته-گنبد-رسانه‌ای‌اش-است
بستن   چاپ