ایرانیان جهان
رشد اقتصادی با تقویت تولید با نقش آفرینی مردم اتفاق می‌افتد
جمعه 10 فروردين 1403 - 15:42:19
ایرانیان جهان - به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان، به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بخشی از دلایل عقب ماندگی اقتصاد به عوامل داخلی و خارجی برمی‌گردد.
وی اظهار داشت: در هر عرصه که مردم حضور پیدا کردند به موفقیت دست یافتیم و باید از ظرفیت مردم در حوزه اقتصاد هم بهتر بهره‌مند شویم.
امام جمعه شهر زنجان، گفت: اقتصاد چالش اصلی کشور است و همه مشکلات این حوزه به تحریم بر نمی‌گردد و منشا بخشی از این مشکلات، عوامل داخلی است.
خاتمی، با بیان اینکه رشد اقتصادی با تقویت تولید با نقش آفرینی مردم اتفاق می‌افتد، ابراز داشت: اگر از توانمندی و استعداد مردم در رشد اقتصادی بهره گرفته شود بسیاری از مشکلات این حوزه حل می‌شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر، افزود: باید از این فرصت‌ها برای تزکیه و خودسازی استفاده کرد.
امام جمعه زنجان بیا داشت: یازدهم فروردین‌ماه روز نهج‌البلاغه است و پس از پیروزی انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی انتظار می‌رفت به نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توجه بیشتری شود و این موضوع باید مورد توجه باشد.
خاتمی به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی جامعه را در چهارچوب قوانین اسلامی قرار می‌دهد و اسلام پایه و همه محتوای انقلاب است.
کد خبر 6064697

http://www.ilandnews.ir/fa/News/1122280/رشد-اقتصادی-با-تقویت-تولید-با-نقش-آفرینی-مردم-اتفاق-می‌افتد
بستن   چاپ