ایرانیان جهان
در راستای ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیکی انجام شد؛
نصب بیش از 100 عدد تجهیزات ترافیکی در بزرگراه‌ها و معابر منطقه 14
شنبه 28 بهمن 1402 - 15:51:33
ایرانیان جهان - معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 14 از نصب تجهیزات ترافیکی در معابر و بزرگراه‌های منطقه به منظور ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیکی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 14، مهدی وارسته گفت: در راستای رسیدگی به وضعیت و به روز رسانی تجهیزات و المان‌های ترافیکی بیش از 100 عدد تجهیزات ترافیکی در بزرگراه‌ها و معابر منطقه نصب شده است.
وی با اشاره اهمیت رسیدگی به وضعیت تجهیزات ترافیکی به منظور آشکارسازی و ایمن سازی آنها بیان کرد: به همین منظور تجهیزات ترافیکی در بزرگراه های محلاتی، امام علی(ع)، بسیج و خیابان های اصلی منطقه نصب و مرمت شده است.
وارسته در تشریح اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک در راستای افزایش ایمنی ترافیکی و رضایت شهروندان گفت: بر این اساس بیش از 36 موانع ترافیکی،42 عدد تابلو خطر نما، 16 عدد تابلو عابر پیاده، 12 تابلو حمل جرثقیل و 12 تابلو اسامی در محورها و معابر نصب و جانمایی شده است.
وارسته ادامه داد: همچنین به منظور ایمنی هر چه بیشتر شهروندان علاوه بر مرمت و نصب المان‌های ترافیکی نسب به نصب سرعتکاه، اصلاح هندسی وخط کشی محوری و عابر پیاده در اطراف مدارس، مساجد، بوستان ها و خیابان های اصلی و فرعی منطقه اقدام شده است.
وی در پایان با اشاره به نصب تابلوهای ویلچررو، جمع‌آوری و مرمت گاردریل و اصلاح هندسی در برخی تقاطع ها و نقاط حادثه خیز منطقه به عنوان دیگر فعالیت های انجام شده، یاداور شد: برای افزایش ایمنی شهروندان و روانسازی ترافیک در معابر، عملیات خط‌کشی، تعویض و ترمیم تابلوهای فرسوده، نصب استوانه‌های ایمنی و تعمیر و بازبینی چراغ‌های راهنمایی و در کل به روزرسانی تجهیزات و المان های ترافیکی پس از نیازسنجی تخصصی تداوم دارد.
انتهای پیام/

http://www.ilandnews.ir/fa/News/1113001/نصب-بیش-از-100-عدد-تجهیزات-ترافیکی-در-بزرگراه‌ها-و-معابر-منطقه-14
بستن   چاپ