ایرانیان جهان
زیباسازی معابر و بزرگراه‌های منطقه 4 در طرح استقبال از بهار 1403
شنبه 28 بهمن 1402 - 15:53:24
ایرانیان جهان - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت: در طرح استقبال از بهار 1403 عملیات رنگ‌آمیزی جداول و المان‌های شهری با هدف زیباسازی و نظم‌دهی منظر شهری در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4؛ سید محمد قاضی میرسعید گفت: با هدف زیباسازی معابر شهری، ایجاد نظم و ارائه خدمات به شهروندان به خصوص میهمانان نوروزی و در قالب طرح استقبال از بهار 1403، عملیات رنگ آمیزی و احیاء رنگ جداول و المان های شهری شامل کافو، دستک، نرده، تابلوهای شناسایی معابر و … اجرایی شده و همچنان ادامه دارد.
وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی بصری و سیمای ظاهری سطح گذرگاه ها و محورهای اصلی منطقه چهار گفت: در اجرای عملیات رنگ آمیزی جداول و ‌المان های شهری توجه به کیفیت و سرعت عمل در اجرای کار در ساعات کم تردد پایانی شب به منظور رفاه حال شهروندان مد نظر است.
معاون شهردار منطقه 4 با اعلام اینکه این اقدام در محور بزرگراه شهید سردار سلیمانی حدفاصل خیابان دماوند تا پل سیدخندان به طول 10 کیلومتر و همچنین بزرگراه صیاد شیرازی و اتوبان شهید بابائی در حال انجام است، افزود: اجرای طرح رنگ آمیزی جداول با طیف رنگ های آرامبخش علاوه بر زیبائی و پاکیزگی محیط شهری باعث بهتر دیده شدن جداول در شب برای رانندگان شده و همچنین جداول از حالت یکنواخت و خسته کننده خارج می شود.
انتهای پیام /

http://www.ilandnews.ir/fa/News/1113000/زیباسازی-معابر-و-بزرگراه‌های-منطقه-4-در-طرح-استقبال-از-بهار-1403
بستن   چاپ