ایرانیان جهان
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران مطرح کرد؛
جذب سرمایه‌گذار خارجی و انتقال تکنولوژی به تولیدکنندگان داخلی؛ دو شرط مهم در مذاکرات با چینی‌ها
دوشنبه 29 آبان 1402 - 10:01:11
ایرانیان جهان - معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: در تمامی مذاکرات با طرف چینی دو شرط مهم قرار دادیم؛ نخست، انتقال تکنولوژی به تولیدکنندگان ایرانی و دوم جذب سرمایه‌گذاری خارجی در داخل کشور که این موضوع نیز بسیار حائز اهمیت بوده و موجب شراکت طرف‌های خارجی در ایران خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت عمومی مالی و اقتصاد شهری، لطف ا... فروزنده در خصوص همکاری شهرداری تهران و وزارت صمت در توسعه حمل‌ونقل پاک اظهار کرد: با وزیر صمت جلسات مفصلی جهت برقی‌سازی خودروهای تهران برگزار نموده و هم ‌اکنون در حال فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم در این زمینه هستیم و در تعامل با وزارت نیرو پیگیر تأمین برق خودروها هستیم.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران افزود: در این خصوص صرفا به دنبال انتقال تکنولوژی نبوده بلکه سرمایه گذاری چینی ها در موارد مختلف از جمله در اتوبوس و سایر خودروها مد نظر است تا چینی ها در این موارد نیز ضمن انتقال تکنولوژی با ما شریک شوند.
انتهای پیام/

http://www.ilandnews.ir/fa/News/1085774/جذب-سرمایه‌گذار-خارجی-و-انتقال-تکنولوژی-به-تولیدکنندگان-داخلی؛-دو-شرط-مهم-در-مذاکرات-با-چینی‌ها
بستن   چاپ