ایرانیان جهان

آخرين مطالب

پورمحمدي:بنده سرباز ولايت، نظام و مردم هستم اخبار ایران

  بزرگنمايي:

  عضو ائتلاف اکثريت اصول‌گرايان عصر سه‌شنبه (3 ارديبهشت 1392) با حضور در نشست دانشجويي «هفتمين رئيس جمهور در مسير پيشرفت؛ مقاومت و عدالت» که از سوي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شيراز برگزار شد، با بيان اين‌که تا امروز چهار الي پنج بار در موقعيت‌هاي مختلف در دانشگاه شيراز حضور داشته و با دانشجويان گفت و گو کرده‌ام، گفت: محيط سياسي کشور، محيطي بالنده و رو به رشد است. ما فراز و فرودهاي زيادي هم در گذشته و هم در سنوات اخير پشت سر گذاشته‌ايم ولي به دليل قابليت‌ها و ظرفيت‌هايي که بين نخبگان ما وجود دارد فضاي سياسي از يک بالندگي و يک تحرک برخوردار است.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني حجت‌الاسلام و المسلمين مصطفي پورمحمدي،پورمحمدي با اشاره به جوان بودن جامعه، گفت: معمولاً اقتضاي جامعه جوان در دنيا اين است که به مسايل سياسي خيلي به صورت عميق نمي‌پردازند. چرا که آمارها نشان مي‌دهد تا سنين زير 25 سال فضاي جامعه جوان، سياسي نيست. اما در کشور ما خوشحاليم که حتي زير اين نرم سني تحرک و نشاط سياسي بسيار بالا است. طي سال‌هاي گذشته که دوستان دولتي‌ام کمتر در دانشگاه‌ها حضور داشته‌اند بناي من اين بود که در فضاي دانشجويي و در جمع‌هاي دانشگاهي حضور پيدا کرده و به سؤالات و دغدغه‌هاي دانشجويان پاسخ بگويم. بنابراين بنده از نزديک شاهد اين نشاط و تحرک سياسي ميان دانشجويان هستم.

وي با اشاره به سرعت رشد علمي در سال‌هاي اخير گفت: از سوي ديگر دانشجويان تلاش داشته‌اند کنار تحرکات سياسي به علم نيز توجه ويژه داشته باشند که آمار سرعت رشد علمي در سال‌هاي اخير شاهد آن است. همچنين فضاي ذهني، روحي، عاطفي و معنوي دانشجويان در کنار مسايل علمي و سياسي خوب است. مساجد دانشگاه‌ها از مساجد شهرها پررونق‌تر است.

رئيس سازمان بازرسي کل کشور افزود: آينده کشور را بسيار رو به رشد و قابل اتکا ارزيابي مي‌کنم. چرا که وقتي به داشته‌ها، توان و ظرفيت‌هاي فعلي مان نگاه مي‌کنيم افق‌ها کاملاً روشن است و مهم اين است که ما به اراده، نظر و دريافت مشترک و عزم جدي براي بازسازي، بهسازي و تجديد نظر در برخي عرصه‌ها داشته و از ظرفيت‌هاي خود خوب استفاده کرده و آينده خود را بهتر از گذشته رقم بزنيم. اين شرايط احتياج به نشاط و تحرک دارد که بين قشر جوان يافت مي‌شود. موتور محرک کشور نسل جوان نخبه است که در اين خصوص ما شاهد توليد انبوه هستيم.

بايد در انتخابات، آينده کشور را به نحو بهتري رقم زد/ به فضاي حرفه‌اي در ديپلماسي اعتقاد دارم

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بيان اين‌که اميدواريم در فرصتي که در 24 خرداد ماه داريم اراده، همبستگي، انتخاب دقيق و حق تعيين سرنوشت خودمان را عملي و برزو دهيم، گفت: بايد تصميم روشن و دقيق گرفت و آينده کشور را به نحو بهتري رقم زد.

پورمحمدي در ادامه به سؤالات دانشجويان پاسخ گفت. وي در پاسخ به سؤالي راجع به برنامه‌اش براي سياست خارجي و عرصه ديپلماسي گفت: برآيند توان ملي با قدرت چانه زني ديپلماسي ما را تشکيل مي‌دهد. ديپلماسي تنها موضع‌گيري و يا چانه زني نيست. ديپلماسي يعني به‌کارگيري توان ملي با مباحثه و مذاکره قوي تا منافع بيشتري براي کشور تأمين شود و يا اين‌که دفع خطر و شر از کشور شود. حتماً به فضاي حرفه‌اي در ديپلماسي اعتقاد دارم. حتماً بنا دارم با حفظ مواضع روشن و با فعاليت و تحرک ديپلمات‌هاي حرفه‌اي و با فرصت شناسي در فضاي بين‌المللي در دستگاه سياست خارجي گام برداشته شود. البته اگر بخواهيم مواضع خود را خوب دنبال کنيم بايد توان داخلي را بالا ببريم.

عضو ائتلاف اکثريت اصول‌گرايان در پاسخ به سؤالي مبني بر اين‌که شما گفته‌ايد آقاي هاشمي در فتنه دست نداشته است، بر چه اساس اين حرف را زده‌ايد؟، گفت: چند اعلام موضع حضور در فتنه محسوب نمي‌شود. خيلي‌ها مي‌توانند مواضع متفاوت داشته باشند. مگر در ايران کسي حق اعلام مواضع و حرف زدن را ندارند. بايد مجال آن را فراهم کنيم که ما را نقد کرده و به چالش بکشند. مجادله آزار دهنده، اصطکاک و برخورد خلاف و براي کشور مزاحم است نه گفت و گو. در هر گفت‌وگو يکي اين طرف است و يکي آن طرف و همه نظرشان را مي‌گويند. بنده گفتم اگر آقاي هاشمي در فتنه حضور داشتند نمي‌بايست ايشان سال گذشته به عنوان رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام انتخاب مجدد مي‌شدند. وقتي مقام معظم رهبري در اجلاس غيرمتعهد‌ها همراه و پشت سرشان اجازه دادند آقاي هاشمي قرار بگيرند مي‌خواستند جايگاه ايشان را نشان دهند. انتقاد از آقاي هاشمي و ديگران مفيد است ولي نبايد قضاوت‌هاي ناروا داشته باشيم. حتماً بايد به عملکرد آقاي هاشمي و بستگان ايشان انتقاد وارد کرد ولي نبايد قضاوت کرد که مثلاً شما در فتنه نقش داشته‌ايد.

دانش و تجربه حوزه‌هاي مديريتي مختلف من يك نقطه مثبت تلقي مي‌شود نه منفي

پورمحمدي در پاسخ به سؤال دانشجويي که مي‌گفت وجهه امنيتي شما آيا به نفع کشور است يا به ضرر کشور، گفت: بنده ابا ندارم که بگويم در 33 سال خدمتم در نظام 13 سال كار امنيتي مي‌کردم. اولاً بيشتر فعاليت من در وزارت اطلاعات حوزه غيرامنيتي و بيشتر ديپلماسي غيررسمي و پنهان کار مي‌کردم. يعني مسايلي که در کشور نمي‌توانستيم به طور آشکار تعقيب کنيم به صورت پنهان دنبال مي‌کردم. مثلاً اين تحريم مال امروز و ديروز نيست و چند نسل ما تحريم را تجربه کرده‌ايم. در آن زمان هم ما براي آنکه اين تحريم‌ها را به خصوص در عرصه علمي بي‌اثر کنيم مجبور بوديم مذاکرات مهم پنهاني انجام دهيم. حتي برخي مذاکرات مهم سياسي نيز به اجبار بايد پنهاني انجام مي‌شد که در اين راستا دو سفر به عراق داشتم و با صدام مذاکرات پنهاني داشته‌ام که مأموريت‌هاي محوله از سوي نظام را در اين مذاکرات دنبال کردم. اگر کسي بخواهد رئيس جمهور شود اگر دانش و تجربه حوزه مديريتي مختلف را داشته بايد به عنوان نقطه مثبت وي تلقي شود نه نقطه منفي. آقاي بوش پدر مسئول سي‌اي‌اي آمريکا بود و بسياري از فرماندهان آمريکا در جنگ ويتنام به خاطر جانبازي به عنوان يک فرد موفق راي بالايي آورده‌اند. اما در کشور ما خطرپذيري و فداکاري افرادي که يا در جبهه يا در دستگاه اطلاعاتي کار کرده به عنوان نقطه منفي فعاليت تلقي مي‌شود. آقاي پوتين در دوره حضور من در وزارت اطلاعات دو درجه پايين‌تر از همتاي من در دستگاه اطلاعاتي روسيه حضور داشت و الآن او سه دوره رئيس جمهور شده ولي در ايران گفته مي‌شود شما سابقه امنيتي يا جنگ داريد.

رئيس سازمان بازرسي کل کشور در پاسخ به سؤال يکي از دانشجويان که در خصوص برخي رويکردها مثل اين‌که گاهي اوقات از سوي آقاي مصباح گفته مي‌شود، گفت: از اين اظهارنظرها نگران نباشيد. اگر کسي کانديداي اصلح را معرفي کرد اجازه دهيد اعلام کنند. چه اشکالي دارد افراد مختلف معرفي شود. اما بنده مي‌گويم بهتر مي‌توانم کشور را اداره کنم. اتفاقاً اين گفت‌وگوها کمک مي‌کند که فضاي کشور جدي‌تر شده و فضاي جدي‌تري شکل بگيرد و به شکل‌گيري حماسه سياسي کمک کند.

وي درباره برگزاري انتخابات سالم که محور سؤال بعدي دانشجويان بود، گفت: با توجه به مراقبت‌هايي که وجود دارد انتخابات امسال را کاملاً سالم پيش بيني مي‌کنم. ميانگين نرم انتخابات‌هاي برگزار شده در ايران از حد سلامت نسبي بالا برخوردار است و بايد آن را بپذيريم. مثلاً در اول انقلاب در حالي که ما علاقه نداشتيم آقاي بني صدر راي آورد. بعد هم شهيد رجايي و بعد مقام معظم رهبري و بعد آقاي هاشمي راي آوردند. يا اين‌که در دوره اصلاحات ما به رقيب آقاي خاتمي راي داديم ولي ايشان راي آوردند. در سال 84 نيز آقاي احمدي نژاد رقيب‌هاي جدي مانند آقاي هاشمي داشت ولي از صندوق راي دولت آقاي خاتمي، نام آقاي احمدي نژاد به عنوان رئيس جمهور بيرون آمد.

بر اساس برنامه‌ام تا سال 96 پنجاه درصد سطح درآمد فعلي را افزايش مي‌دهم

بازرس کل کشور در واکنش به اين‌که سراسر برنامه شما يکسري شعارهاي آرماني و شعارهايي است که بايد ده الي دوازده سال بگذرد تا به آن‌ها برسيم، گفت: اولاً من تشکر مي‌کنم که برنامه‌ام را خوانده و نقد کرده‌ايد. برنامه يکسري هدف دارد و يکسري سياست. شايد منظور شما سياست‌ها است که کلي است. ما نمي‌خواستيم مدل رايج برنامه‌اي را تعقيب کنيم. سعي کرديم طرحي کلي از برنامه‌هاي خود را ارائه دهيم. معمولاً در ايران دوره‌هاي رياست جمهوري دو دوره چهارساله و هشت سال است. اگر افراد بتوانند هشت سال را از ابتدا نشانه‌گيري کنند بايد افق بهتري را ايجاد کنند. بسياري از نقدهاي شما اتفاقاً اقدامات زمان بر نيست. بلکه تصميمات مهمي است که شايد اجراي آنان خيلي زمان بر نيست. بنده نيز با توجه به تجربياتي که دارم تمام اين برنامه‌ها را عملي مي‌دانم. مثلاً در خصوص ديپلماسي برنامه‌هايي که اعلام کرده‌ام بر اساس تجربياتم در اين عرصه است. از سوي ديگر در برنامه‌ام عدد ارايه داده و اعلام کردم تا سال 96 پنجاه درصد سطح درآمد فعلي را افزايش مي‌دهم که شما مي‌توانيد بعد از چهار سال آن را از من مطالبه کنيد.

بي‌اخلاقي‌هاي فعلي ظرفيت‌هاي كشور را تحليل مي‌برد

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري درباره شعار راي حلال گفت: اين‌که اعلام کردم شعارم راي حلال يا دولت اخلاق‌مدار است منظورم اين نيست که سايرين دنبال راي غيرحلال هستند يا اين‌که دولت‌هاي ديگر اخلاق‌مدار نيستند. بنده معتقدم بي‌اخلاقي‌هاي فعلي تمام ظرفيت‌هاي ما را تحليل مي‌برد و در برخي محفل‌ها اين بداخلاقي‌ها مشاهده مي‌شود. بايد از مسايل جدي سخن بگويم و اجازه ندهيم فرصت‌ها از بين بروند. شعار راي حلال شعار داخل ستادي است که با فريب، وعده بيجا، استفاده غير قانوني از اموال راي جمع نکنيم.

وي در واکنش به دانشجويي که مي‌گفت سازمان بازرسي در بحث گران‌فروشي کم کاري کرد، گفت: در موضع گران‌فروشي مسئول سازمان تعزيرات و وزارت صنعت و معدن و تجارت است و سازمان بازرسي حق دخالت ندارد.

بنده سرباز ولايت، نظام و مردم هستم

پورمحمدي درباره اين ابهام که شما براي اختلاف خود با دولت راجع به برکناري از دولت از رهبري مايه مي‌گذاريد، گفت: خدا را شاکرم که سرباز رهبري و نظام و مردم هستم و همواره مورد لطف و عنايت مقام معظم رهبري بوده و هيچ وقت نياز به خرج کردن از رهبري نداشته و ندارم. بنده افتخار مي‌کنم که در سن يازده سالگي با پدر و عموي من به ديدار ايشان رفتم. افتخار مي‌کنم که قبل از رهبري به ايشان عشق مي‌ورزيدم. ايشان تنها به بنده گفتند که شما از وزارت کشور چرا بيرون رفتيد و من گفتم بنده را بيرون کردند. واقعيت اين بود که سال اول اختلاف پيدا کرديم نه سال سوم. در سال اول از من خواسته شد استعفا دهم ولي اين کار را نکردم. بعد از دفتر مقام معظم رهبري استعلام کردم که گفتند به کارتان ادامه دهيد. دفعه دوم از دفتر رهبري به من اطلاع دادند که قرار بود برکنار شوم. دفعه سوم هم برکنار شدم. بنده سابقه ولايت مداري دارم و آنان که سابقه‌اي در ولايت مداري ندارند ادعاي ولايت دارند. بنده سرباز ولايت هستم و اوج افتخار من همان سربازي ولايت است که آن را انجام مي‌دهم. احساس نياز ندارم که بخواهم از مقام معظم رهبري خرج کنم.

پورمحمدي در واکنش به دانشجويي که مي‌گفت آقاي احمدي نژاد نماينده اصول‌گرايان نبود و از بدنه مردم راي آورد و اين‌که آيا اصول‌گرايان از ديد مردم افتادند، گفت: اشتباه نکنيد، اصول‌گرايان از ديد مردم نيفتادند. آقاي احمدي نژاد راي اصول‌گرايان را داشت. ايشان در بلوک اصول‌گرايان بودند و راي اصول‌گرايان را در برابر طرف مقابل گرفت.

بايد با حضور كانديداها، نشاط و فضاي سياسي در جامعه شكل بگيرد

عضو ائتلاف اکثريت اصول‌گرايان در خصوص تبليغات زودهنگام بودن انتشار برنامه‌اش که محور يکي از سؤالات دانشجويان بود، گفت: انتشار برنامه جزو اقدامات زودهنگام انتخاباتي نيست. اگر اقدام زودهنگام انجام داده باشم شوراي نگهبان نظارت دارد. مقام معظم رهبري شعار حماسه سياسي مطرح کردند که بايد جامعه عمل پوشانده شود. مگر حماسه دو روز آخر انتخابات ايجاد خواهد شد؟! مگر من بار اول است که به اين دانشگاه مي‌آيم؟! بنده براي چهارمين يا پنجمين بار است که به دانشگاه شما آمده‌ام. فضاي جامعه به اذعان بزرگان براي ورود به انتخابات آماده نيست و بايد با حضور کانديداها نشاط و فضاي سياسي شکل بگيرد.

وي درباره اختلاف با حجت‌الاسلام فلاحيان گفت: اين موضوع صحت ندارد و ما اختلافي نداريم.

يکي از دانشجويان در سؤالي که مطرح کرد گفت به نظر مي‌رسد اصلي‌ترين مشکل اقتصادي تحريم‌ها است و راهبرد و راهکار شما براي عبور از تحريم‌ها چيست؟ با توجه به اين‌که همفکران شما مي‌گويند ما به رابطه با آمريکا به هيچ عنوان فکر نمي‌کنيم آيا شما هم همين موضع را داريد يا خير و اگر خواستيد با آمريکا رابطه برقرار کنيد با مقاومت مجلس و رهبري مواجه شديد چه‌کار مي‌کنيد؟

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در پاسخ به اين سؤال گفت: مشکل تحريم يک بخش سياسي دارد و يک بخش اجرايي. در مورد تحريم اولاً بايد تلاش کنيم تحريم گسترده‌تر نشود. دوم اين‌که بايد در مذاکرات طوري عمل کنيم که ائتلاف در تحريم را کاهش دهيم. نکته سوم اين است که با برخي سياست‌ها و مذاکرات و گفت‌وگوها ضرب تحريم را کاهش دهيم و از نظر رواني فضاي نشاط بر کشور را حاکم کنيم. همپاي اين تحرکات بايد فضاي سياسي داخلي را تحکيم کرد چرا که اين فضا در مذاکرات خارجي تأثير زياد دارد. نکته بعدي رونق اقدامات اقتصادي داخلي است.

هيچ‌گاه خلاف قانون عمل نخواهم كرد

پورمحمدي افزود: نه تنها در خصوص آمريکا فکر مي‌کنم بلکه درباره همه کشورها فکر مي‌کنم. ممکن است فرصت‌هايي ايجاد شود تا بتوانيم ضربه محکمي به مقابل زده يا اين‌که امتياز بگيريم. اما هيچ گاه خلاف قانون عمل نمي‌کنم. سياست کلي نظام طبق قانون اساسي توسط رهبري و بسياري از سياست‌ها توسط مجلس اعلام مي‌شود و اگر مجلس و رهبري اقدامي را خلاف بداند من اگر بر آن اصرار کنم خلاف قانون است و هيچ گاه خلاف قانون عمل نخواهم کرد. اگر چنين رويکردي در دستگاه اجرايي در پيش گرفته شود کشور پيشرفت خواهد کرد.

وي در پاسخ به سؤالي راجع به برنامه‌اش گفت: باز هم از اين‌که وقت گذاشته و برنامه‌هاي مرا مطالعه و نقد کرده‌ايد، متشکرم. گاهي اوقات شنيده مي‌شود کانديداها مي‌گويند ما برنامه داريم. اما مي‌خواهم آنان نيز برنامه‌هاي خود را در دسترس عموم قرار دهند تا مورد نقد قرار گيرد.


لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/49/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو

رئیس‌جمهور فرانسه طاقت لایی‌خوردن نداشت

جنبش انصارالله یمن: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است

تنش میان حزب‌الله با رژیم اسرائیل بالا گرفت؟

جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین به فرانسه رسید

انتقاد از مصوبه مجلس در مورد مالیات طلا؛ دیگر مردم سمت خرید طلا هم نمی‌آیند

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان

ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد

مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند

اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان

صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی

تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد

کارگران پیشران توسعه ومسائل اقتصادی هستند

بایدن لایحه ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد

شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد

هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش

مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود

سایه‌روشن سهام سرخابی‌ها

رونمایی از نخستین موتور بنزینی شش سیلندر ایرانی

قیمت تخم‌مرغ در سراشیبی افتاد؟

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

اشتغال 700 نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی

همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد

ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد

قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد

حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن

قالیباف: منتظر برنامه دولت برای مدیریت بازار ارز هستیم

بیشترین هزینه‌های نظامی جهان در سال 2023

روسیه از حضور بیش از 3000 مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد

لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند

دلایل کاهش تمایل شرکت‌ها برای ورود به بورس

ضرب‌الاجل قالیباف برای دولت/ رئیس مجلس: تا یکشنبه برنامه ارزی خود را ارائه نکنید خودمان موضوع را دنبال خواهیم کرد!

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو

همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم

ضرب‌الاجل مجلس برای دولت/منتظر مدیریت بازار ارز هستیم

پیش‌بینی قیمت ارز و نرخ تورم در سال 1403 | وضعیت رشد اقتصادی به کدام سو؟

پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید

منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم

نخستین برات الکترونیکی صادر شد

هشدار ارزی قالیباف به دولت

قالیباف: تا یکشنبه برنامه ارزی خود را ارائه نکنید خودمان موضوع را دنبال خواهیم کرد!

کشف بیش از 5 هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان

چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است

تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان